Reklamace a vrácení

Nejdůležitější je pro nás vaše spokojenost. Dobu na vrácení máte 14 dnů. Nebojte se tak nakoupit, v případě, že zboží nesplňuje vaše očekávání, jednoduše nám ho zašlete nazpět.

Důležité! Pokud máte podezření, že se zboží během přepravy poškodilo, zašlete nám neprodleně do 2 dnů od doručení na e-mail obchod@paperie.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. My už se následně o vše postaráme.

Postup při vracení zboží

Nesplnil nákup vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Nezoufejte, zboží nám můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). 

Stáhněte si formulář odstoupení od smlouvy, který stačí vyplnit a přiložit k vrácenému zboží. Vrácení tak bude ještě jednodušší.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Radka Zahradniková 
Dlouhá 32
74101 Nový Jičín

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám do 14 dnů zaplacenou částku na váš účet.

Postup uplatnění reklamace

Objevil se problém s vaším nákupem? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stačí když nám na email obchod@paperie.cz co nejdříve zašlete údaje uvedené níže.

Stáhněte si reklamační formulář, který vás provede všemi kroky reklamace.

Poškozené zboží

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží.
  • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
  • Fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil.

Nefunkční zboží

  • Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží.
  • Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Radka Zahradniková 
Dlouhá 32
74101 Nový Jičín

O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na email obchod@paperie.cz). Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.